søndag den 3. oktober 2010

I dreamed I was surfing on the internet in my Maidenform bra


Jeg indrømmer, at jeg ser virkelig mange tv-serier. ikke i TV, men på nettet. jeg streamer livet løs. uden skam i livet. Det var sådan, det lykkedes mig at indhente fire sæsoner af Mad Men på bare tre måneder simultant med en hverdag, hvor jeg egentlig havde mere end nok at gøre i forvejen.
Flere af de produkter, Draper og co.'s reklamebureau laver kampagner for i serien, er virkelige produkter: Mountain Dew, Heineken, Cadillac - og undertøjsmærket Maidenform, hvis gamle reklamer fra det virkelige liv ligner et sandt produkt af et ægte Don Draper/Peggy Olsson-teamwork: travl husmor + en Maidenform bra = almagt og uanede muligheder for nye eventyr langt fra kødgryderne.

Åhh hvis blot jeg ejede en Maidenform bra, så ville jeg måske have endnu mere tid... til at streame serier på nettet.

[Der er mange flere billeder her]






Ingen kommentarer: