søndag den 7. februar 2010

Fuck you very much, ja tak!

We are prepared.

We love Tyrol.

fuck you is the new thank you

Jeg skulle egentlig læse en bog, men så kom jeg lige til at klikke ind på en blog, som så snedigt linkede mig videre til en anden blog, og pludselig var jeg havnet på en helt tredje blog, og klokken var pludselig blevet mange. Men se lige engang, hvad jeg fandt: fuckyouverymuch.dk - En visuel dagbog med billeder ledsaget af simple statements anført af et 'We...', for eksempel 'We like variation' eller 'We empty the mini bar'. Det er virkelig fint lavet. Og måske den dér bog kan vente til i morgen... We dig Fuck you very much!

4 kommentarer:

scherz sagde ...

...og nu klikkede jeg også videre herfra og lærte et nyt ord. "hjertevasket". Det er fedt.

jeg fandt det her http://sssilke.blogspot.com/

Stina sagde ...

Det er et godt ord! Hvem der dog bare kunne blive det.

Unknown sagde ...

Det er sådan en god billedblog! (Og de er lige tilpas ironiske).
Ij, og tak for benævnelse i godt selskab.
Silkes blog er ægtefin ordkunst, jeps.

Anonym sagde ...

kender det godt!!
fandt også www.whoany.blogspot.com, www.unclevan.blogspot.com og postsecret på den måde!
godt det er ferie, var?