søndag den 24. januar 2010

Teenagedrømme



Jeg kan snart ikke længere huske, hvad jeg gik og drømte om som teenager. At få min egen hest? Et similibælte fra Nørgaard? Ham den flotte fra tiende? Det har sikkert været noget i den retning, men min hukommelse bliver altså desværre en anelse sløret, når det kommer til min egen tankevirksomhed i de år...

Beach Houses nye album hedder Teen Dream. Det er virkelig fint. Man kan smuglytte via npr.org her.

Beach House: Teen Dream - ude 26. januar 2010
Beach House live på Loppen: 26. februar 2010 - billet her

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Beach House er søde.
Og jeg bogmærker mig lige din blog, den er topFin.

Stina sagde ...

Kære Linea Maja
Gør endelig det! Er glad for, du kan lide min blog. Smugkiggede lige på din, som også er ganske fin! Blev glad for lige at blive mindet om Ovcharenko på FC.
Mange hilsner.