torsdag den 7. april 2011

Ikke fin som i højt til hest, men fin som i god

Det er egentlig noget mærkeligt noget med blogs. Man skriver for alle og så alligevel for ingen, og det er aldrig rigtig til at vide, om nogen overhovedet læser det, man skriver. Og bedst som jeg går og tror, at jeg nok ville kunne slippe af sted med at skrive hvad som helst, får jeg et tip om, at der bliver linket til mig derude på det store net:


Så kære Martin Glaz Serup. Jeg er meget smigret over, at du synes, min blog er god (læg mærke til, hvordan jeg vælger helt at overse dit faretruende udbrud, du ved, dét der starter med 'Å'). Især tanken om at du har været så tidligt ude af fjerene for at finde den, gør mig glad. 8.00 AM! Du må jo være en sand morgenfugl. Eller har du mon drukket rødvin (månedens kunstnervin?) og været vågen helt til den lyse morgen? Hvem ved! Jeg er i hvert fald glad for at vide, at jeg måske alligevel ikke altid sender mine ordstrømme lige lukt ud i intethedens store tomme rum.

God weekend, alle sammen!

Ingen kommentarer: