mandag den 29. marts 2010

Immediate satisfaction

Pulp: 'Babies' (Different Class, 1995).

Sommetider sker det, at jeg bliver ramt af en øjeblikkelig lykketilstand, der ville få selv tv-baronessens støvsugerbegejstring til at blegne fuldstændig. Sådan et øjeblik havde jeg lige før, da jeg faldt over videoen til Pulps fantastiske 'Babies' på Youtube. Det er min yndlings-Pulp-sang over dem alle, men jeg har aldrig set videoen før - og pludselig poppede den op lige for næsen af mig på skærmen ved et tilfælde med en lyd af forår og forstad og fortrængte teenagefølelser... Og Jarvis' legendariske danse-moves ikke mindst.

Århhh... Immediate satisfaction, siger jeg bare!

3 kommentarer:

Danielle sagde ...

haha! når stefan en sjælden gang bliver beruset så har han en tendens til at kaste sig ud i "jarvis-dansen".. nu ved jeg hvordan originalen ser ud. tak!

Stina sagde ...

Danielle, Stefan får hermed det gyldne håndtryk! (endnu en gang). Vi må vist hellere drikke ham fuld til popfesten og se, hvad der sker...

Anonym sagde ...

Årh. Hvor er den her fantastisk!